Un fișier VMAP_C este un fișier de hartă compilat folosit de jocuri cu motorul Source 2, cum ar fi DOTA 2 și Robot Repair. Acesta conține o hartă, care include structura de benzi, antice, fântâni, barăci, runuri, turnuri, tabere neutre, magazine și alte elemente de hartă. Fișierele VMAP_C sunt compilate din .VMAP folosind fișierele Hammer Editor, care sunt apoi folosite în jocul care rulează motorul Source2.
Fișierele VMAP_C au fost introduse odată cu lansarea motorului Source 2 și au înlocuit fișierul .BSP , folosit de jocurile cu motorul Source1. Fișierele VMAP_C sunt utilizate cel mai frecvent de către DOTA 2, dar pot fi, de asemenea, folosite de alte jocuri care utilizează motorul Source 2.
Puteți crea fișiere VMAP_C cu Editorul Hammer Valve, care este inclus în SDK-ul sursă și DOTA 2 Unelte pentru atelier. După ce ați terminat modificarea unui fișier VMAP, trebuie să îl construiți într-o hartă compilată (fișierul VMAP_C), care este ambalat într-un fișier .VPK . Selectați Fișier → Creare hartă, alegeți setările și faceți clic pe Construiți pentru a compila fișierul VMAP.