Principal : Extensii de fișiere : .u Fişier

.u Extensie de fișier

Tip fișier1Unreal Tournament Class Package

Dezvoltator Epic Games
Categorie Fișiere de joc
Format Binary

Ce este U fișier?

conține setările utilizate de Unreal Tournament; stocate în directorul Unreal System, adică "\ Unreal \ System \ Engine.u;" pot fi înlocuite cu pachete de clasă personalizate.

Programe care se deschid U fișiere
Windows
Dragon UnPACKer
Epic Games UnrealEd
Epic Games Unreal Tournament
Unreal Tournament Package Tool
Macintosh
Epic Games UnrealEd
Epic Games Unreal Tournament

Tip fișier2AU Audio File

Dezvoltator N/A
Categorie Fișiere audio
Format N/A

.U numărul opțiunii 2

Formatul containerului audio folosit în mod obișnuit pentru a stoca date audio codificate; introdus de Sun Microsystems și folosit de MusicKit pentru sistemul de operare NeXT; conține un antet care include șase cuvinte pe 32 de biți, o secțiune de informații opțională, apoi datele audio.

Mai multe informații

Fișierele AU folosesc de obicei extensia .AU .

Programe care se deschid U fișiere
Windows
Microsoft Windows Media Player

Tip fișier3Subsampled Raw YUV Image

Dezvoltator N/A
Categorie Fișiere imagine raster
Format Binary

.U numărul opțiunii 3

Imaginea subimaginată "U" creată de ppmtoyuvsplit, un utilitar de linie de comandă bazat pe Unix care împarte fișierele .PPM în fișierele .Y , U și .V ; conține elementul de crominanță sau culoarea "U" pentru imagine; utilizat pentru stocarea datelor de imagine într-un format cerut de codecul MPEG-ul Stanford.

Mai multe informații

Fișierele Y, U și V pot fi construite înapoi în fișierul PPM original utilizând utilitarul yuvsplittoppm.

NOTĂ: Programele ppmtoyuvsplit și yuvsplittoppm fac parte din netpbm, bazat pe Unix pachet grafic.

Programe care se deschid U fișiere
Linux
ppmtoyuvsplit
yuvsplittoppm

Despre fișierele U

Scopul nostru este de a vă ajuta să înțelegeți ce este fișierul cu extensia * .u este responsabil și cum se deschide.

Tipul de fișier Subsampled Raw YUV Image, descrierile programelor pentru Mac, Windows, Linux, Android și iOS afișate pe această pagină au fost examinate individual și verificate de comanda FileExt. Ne străduim să obținem acuratețe de 100% și să publicăm doar informații despre formatele de fișiere pe care le-am testat și testat.

Comentarii recente

Anonim:
Bună! Sunt studentă la contabilitate și semestrul viitor învățăm politici externe. Am vrut să fac niște cercetări înainte de a începe acest curs semestrul viitor cu privire la declarațiile fiscale canadiene și procesul lor. Mulțumesc pentru explicația dvs. privind fișierele .u12! Nu știam că acest format a fost dezvoltat de către guvern. Presupun că acesta este util pentru a conține formularele fiscale și toate datele introduse de utilizatori. Am citit și restul articolului dvs. și am fost surprins de faptul că această extensie necesită un software plătit pentru a fi accesat. Ce s-ar întâmpla dacă acest fișier ar fi vizualizat doar de pe web? Am fost uimit de toate informațiile excelente pe care le-ați inclus. Vă mulțumim pentru acest articol minunat! Explicațiile dumneavoastră sunt foarte clare.
Anonim:
Hei! Vă mulțumim pentru că ați explicat mai multe despre extensia .uasset! Am început să mă joc puțin cu Unreal Editor și am vrut să văd cum sunt incluse și importate activele. Am reușit să le deschid fără probleme în program folosind metoda pe care ai detaliat-o. Mi se pare o extensie foarte versatilă pentru a face diferite tipuri de funcții. Mi-aș fi dorit doar ca aceste fișiere să poată fi editate direct de vreun software de proiectare integrat. Mă întreb cum reușește unreal să convertească aceste fișiere din formatul original în fișiere .uasset. Există vreo modalitate de a converti un fișier .uasset în extensia sa originală fără a pierde date? Vă mulțumesc mult pentru toate informațiile despre acest tip de fișier. Voi încerca să explorez mai mult funcțiile sale acum că știu ce poate face.
Anonim:
Bună ziua. Sunt un cititor al articolului dvs. despre extensia .udf. Sunt câteva detalii incluse care m-au uimit. În primul rând, posibilitatea de a avea opțiunea de a colecta fișiere folosind structura de directoare specificată în standardul UDF este grozavă. Ceea ce înseamnă, este de a avea o mai bună organizare a fișierelor utilizate în general. Descrierea dvs. este ușor de înțeles, iar acest lucru este foarte apreciat. Unul dintre cele mai bune aspecte ale acestora este modul în care fișierele pot fi șterse după ce au fost scrise. Ar fi trebuit să descopăr mai multe despre ele înainte haha. Este oarecum surprinzător din moment ce nu sunt atât de populare. Poate că se datorează faptului că CD-urile nu mai sunt atât de populare. Mulțumesc pentru lista de programe atât pentru Mac, cât și pentru Windows. Până data viitoare!
Anonim:
Salut! Tocmai am terminat de citit articolul dvs. despre extensia de fișier .ugoira. Majoritatea informațiilor au fost noi pentru mine. Și partea cea mai bună este că nu mi-a fost greu să citesc totul, chiar dacă este folosit un limbaj tehnic. Conceptul în sine este uimitor. Să citești despre pixiv și cât de mult impact a avut asupra Japoniei este o nebunie. Chiar dacă nu ați vorbit despre asta, am făcut o investigație separată. Totuși, partea în care se spune cum sunt redate imaginile JPG sau PNG pentru a crea o animație a fost foarte clară. Având în vedere că au avantaje clare față de fișierele GIF, aș fi crezut că sunt mult mai populare. Voi încerca să le spun unor prieteni artiști să le folosească, deoarece nu sunt limitate la 256 de culori. Vă mulțumim!
Anonim:
Salutări. Niște băieți mi-au spus că fișierele cu extensia .ulp sunt un fel de format legat de Autodesk. Nu știam dacă să am încredere în ei sau nu. Apoi am găsit articolul dumneavoastră dedicat și am observat că nu se înșelau. Este mișto să vezi încă un program în cadrul suitei care, în loc să se axeze pe modelare 3D, lucrează pentru circuite. Sunt atât de familiarizat cu întreaga lume a programării, așa că am primit o tonă de ajutor de la ei în timp ce lucram cu acestea. Mulțumesc pentru descrierea pașilor privind crearea unui fișier ULP. După ce programul a fost achiziționat de Autodesk sau redenumit de ei, au fost aduse îmbunătățiri formatului? Mi-aș dori să existe un trial gratuit pentru acest program tho. La revedere!
Anonim:
Hei! Am fost în căutarea unor informații despre programele de animație mai noi și am descoperit că Unreal Engine este foarte util în zilele noastre. Mulțumesc pentru articolul tău despre extensia .umap. Este foarte bine că se raportează ce conțin aceste fișiere. Mă întreb cum se făceau hărțile vechi folosind un software asemănător cu acesta. Trebuie să fi fost fișiere uriașe pentru acele standarde de timp, dar mici pentru zilele noastre. Este logic că software-ul actual, cum ar fi Unreal Engine, gestionează acest tip de extensie pentru a realiza matrice complexe. Cu toate acestea, ce utilitate ar avea această extensie în alte contexte? Ai putea să le editezi folosind software-ul actual sau doar să le vizualizezi? În orice caz, vă mulțumesc pentru acest articol uimitor! Mi-a fost de mare ajutor să aflu mai multe despre cum sunt redate hărțile!
Anonim:
Bună! Abia așteptam să încerc niște jocuri vechi de NES cu nestopia, dar voiam să știu mai multe despre cum se folosește. Articolul tău despre extensia de fișier .unf a fost foarte bun! Chiar dacă nu mai este folosită, a fost reconfortant să aflu de unde provin ROM-urile. Voi avea grijă să citesc și articolul legat de extensia de fișier .unif, deoarece aceasta pare a fi cea mai utilizată în zilele noastre. Ce a determinat această schimbare? Cu toate acestea, este uimitor că există astfel de fișiere care permit păstrarea jocurilor de la Nintendo și Famicom. Și articolul dumneavoastră este foarte bun! Este o modalitate excelentă de a păstra o evidență a modului în care jocurile video au evoluat în era digitală și a modului de a le juca. Vă mulțumim pentru tot! Salutări
Anonim:
Salut! Crearea unui joc video a fost întotdeauna un vis. Acum că am un calculator ceva mai puternic, este momentul să încep să mă interesez de modul în care funcționează fișierele de joc. Astăzi am făcut o cercetare și am găsit articolul tău care vorbește despre extensia de fișier .unity3d. Există o mulțime de jocuri care folosesc acest motor și este interesant de văzut cum acest format ajută browserele web. Nu numai că oamenii pot crea jocuri pentru servicii precum steam, dar să vezi cum gândește Unity pentru dezvoltatorii care lucrează online este minunat. Toate lucrurile din interiorul unei extensii de fișier UNITY3D par promițătoare. Va fi un punct de plecare frumos pentru mine pentru a observa modelele, texturile și animațiile pe care le poate oferi motorul. Având în vedere că a fost întrerupt, voi căuta câteva videoclipuri cu oameni care lucrează cu ele lol. La revedere!
Anonim:
Ce s-a întâmplat? Este grozav cum se adaugă la produse corecturi de erori și caracteristici noi. Am citit acest mic fapt despre caracteristicile fișierului .upg. Nu aveam idee că un singur format de fișier poate îndeplini ambele sarcini. Care este limita de stocare a spațiului pe care îl poate conține unul dintre aceste fișiere? Cred că lipsesc unele informații. Secțiunea "mai multe informații" ajută puțin utilizatorii. Mi-ar fi plăcut să știu care sunt programele software care le utilizează. De asemenea, speram să găsesc o listă de exemple de programe care pot lucra cu fișiere UPG. De ce nu sunt atât de populare? Există o extensie mai bună, cu avantaje mai mari? Vă mulțumesc pentru efortul depus. Continuați să faceți treabă bună.
Anonim:
Salutări! Am urmărit recent o mulțime de documentare care prezintă modul în care sunt realizate jocurile populare. Unul dintre acestea a fost BioShock. Campaniile lor sunt unele dintre cele mai bune care au fost scrise vreodată. Așa că m-am documentat mai mult despre ei, programarea lor, etc. Am găsit articolul dumneavoastră despre fișierele .upk. Nu aveam idee că folosesc acest format pentru a stoca mai multe modele 3D sau texturi. Deși mi-ar plăcea să văd în articol niște imagini despre cum arată acestea, mi-a plăcut să-l citesc. Deci înseamnă că pot conține și fișiere audio de genul mp3 sau m4a sau ceva de genul ăsta? Există vreun tutorial despre cum se descarcă programul Epic Games Unreal Tournament 3? Mulțumesc pentru munca minunată pe care o depuneți. M-am simțit foarte bine descoperind toate aceste lucruri. Ne mai vedem!
Anonim:
Hei! Sunt un pic mai curios în legătură cu formatul .ups. Înțeleg că poate conține multe active care sunt incluse în patch-urile ROM, dar mă întrebam dacă există o limită la câte date pot fi încărcate în ele. Apreciez intrarea pe care ai scris-o despre acest fișier de date deoarece consider că este cu adevărat completă și oferă o serie de alternative pentru a încerca să deschizi acest tip de extensie. Eu am folosit instrumentul Tsukuyomi. Este cu adevărat grozav, deoarece este ușor de utilizat și face totul pentru dvs.; trebuie doar să specificați patch-ul și fișierul care urmează să fie corectat. Vă mulțumesc mult pentru informații.
Anonim:
Bună ziua, autorule! Cu toții știm ce este un URL, majoritatea oamenilor nu au văzut în mod direct un fișier cu această extensie. Am citit totul despre fișierele .url în articolul dumneavoastră. Eu sunt una dintre aceste persoane, am întâlnit unul pe desktop și am vrut repede să știu la ce folosește. Habar nu aveam că acestea servesc ca shortcut. Nu am vrut să-l deschid până nu am știut la ce servesc. Care este scopul pentru ele? Nu este mai simplu să pui un bookmark pe orice site? Mie mi se pare o metodă veche pentru cei care nu sunt familiarizați cu adăugarea unui site la "favorite". Mulțumesc că ai arătat cum arată un fișier URL, abia așteptam să învăț asta haha. Ar fi interesant de știut de ce Windows nu afișează de fapt extensia tho. Continuă să faci treabă bună!
Anonim:
Salutări! Sunt studentă la muzică și în acest semestru studiem compozițiile muzicale cu ajutorul unui software precum SmartMusic. Vă mulțumesc pentru articolul dumneavoastră despre extensia .usr! Când am citit syllabus-ul de la profesorul meu am fost un pic dezorientat deoarece nu a explicat toate lucrurile pe care le putem face cu acest fișier. Pe de altă parte, explicația dumneavoastră a fost perfectă! Nu numai că m-ați încurajat să încerc programul pentru a-i vedea capacitățile, dar am vrut să aflu mai multe despre fișierul .usr și despre capacitățile sale de personalizare. Am încercat să descarc SmartMusic și să creez un profil de personalizare. Articolul dvs. a furnizat toate instrucțiunile necesare pentru a face acest lucru și am fost gata de plecare în cel mai scurt timp! Vă mulțumesc că m-ați inspirat și că ați păstrat această înregistrare.
Anonim:
Hei! Ce s-a întâmplat? Motivul pentru care scriu acest articol este să vă mulțumesc pentru articolul dvs. despre extensia .uxf. După ce am petrecut ore întregi încercând să aflu mai multe despre ce programe le pot deschide, nu am găsit nimic. Din fericire, articolul dvs. a avut o mică secțiune pentru mine. O altă caracteristică a fișierelor UXF de care nu știam este capacitatea lor de a fi utilizate în domeniul ingineriei software. Faptul de a avea posibilitatea de a vizualiza aplicația poate ajuta mulți dezvoltatori. Motivul pentru care am început să folosesc aceste fișiere este că ele conțin elemente UML în format XML. Structura diagramelor mele este cel mai bine reprezentată în orice fișier UXF. Programul UMLet oferă și alte opțiuni pentru acestea? Vă mulțumesc pentru tot. Până data viitoare!