LEGO Jurassic World Review: o parodie afectuoasă cu un joc solid în cooperare

Lifewire / Thomas Hindmarch

Intriga: Similar filmelor

LEGO Jurassic World este o recapitulare afectuoasă a trilogiei originale „Jurassic Park”, precum și „Jurassic World” (2015). Fiecare film este împărțit în cinci „capitole”, unde jucătorii se schimbă între personajele centrale ale fiecărui joc.

La fel ca în filme, miliardarul recluziv John Hammond a folosit ADN-ul dinozaurilor recoltat de la țânțarii fosilizați pentru a clona o nouă generație de dinozauri în existență, pe care intenționează să o folosească ca exponate într-un nou parc tematic unic. De asemenea, ca și în filme, lucrurile merg prost cu acest plan aproape imediat, iar personajele principale trebuie să supraviețuiască în urma evadării dinozaurilor.

Primele trei capitole recapitulează evenimentele din „Jurassic Park”, „Jurassic Park 2” și „Jurassic Park 3”, cu o întorsătură LEGO specială. În joc, pentru a supraviețui și a scăpa de parc, jucătorii trebuie să se bazeze pe construirea unor obiecte noi din LEGO-uri pentru a se sustrage și a învinge ocazional dinozaurii care au scăpat de pixurile lor.

Proces de configurare: setați-l și uitați-l

Introduceți discul în unitatea de disc Xbox, spuneți-i să meargă mai departe și să actualizeze jocul și să faceți altceva timp de 20 până la 30 de minute. Xbox-ul tău ar trebui să aibă grijă de restul.

Lifewire / Thomas Hindmarch

Gameplay: un set de jocuri LEGO cu temă de dinozaur adus la viață

Dacă ați jucat alte jocuri LEGO, cum ar fi Marvel Super Heroes, DC Super Villains sau Dimensions, stilul general al LEGO Jurassic World va fi instantaneu familiar. În fiecare etapă, trebuie să depășești obstacolele și să rezolvi puzzle-uri, astfel încât personajele tale să poată supraviețui sau să scape de evenimentele filmului, reproduse aici ca o adaptare LEGO.

În fiecare etapă, primești cel puțin două personaje, fiecare dintre ele având o abilitate specială și / sau un echipament, pe care trebuie să îl folosești pentru a depăși problemele la îndemână.

Owen, de exemplu, este dispus să sapă în excrementele dinozaurilor pentru materiale utile, în timp ce alte personaje nu sunt și poate folosi un costum ghillie pentru a se camufla de dinozauri. Nepotul lui Claire, Zach, poate repara mașinile sparte, în timp ce fratele său mic, Gray, poartă ochelari de vedere nocturnă și are cunoștințele dinozaurilor de a folosi oasele împrăștiate ca materiale de construcție.

Persistența și experimentarea contează mult mai mult aici decât reflexele rapide.

Claire este deosebit de agilă (hei, a depășit un T-rex cu tocuri înalte), care o lasă să sară mai sus decât alte personaje și poartă o mașină care îi oferă acces de securitate la panourile din tot parcul. Folosirea abilităților unice ale personajelor tale împreună, precum și explorarea atentă a fiecărui mediu, este cheia pentru a-ți găsi drumul prin fiecare misiune.

Odată ce ați șters o etapă dată, deblocați o versiune „joc gratuit”, unde puteți reveni cu un echipaj diferit și puteți găsi obiecte noi pe care probabil le-ați ratat. Majoritatea etapelor au cel puțin o duzină de secrete care pur și simplu nu pot fi atinse cu distribuția pe care ți-o oferă prima dată, cum ar fi obiecte care se pot sparge pe care ai nevoie de un dinozaur pentru a le distruge. Unul dintre obiectele pe care le puteți găsi este o cărămidă de chihlimbar, care vă oferă o nouă piesă de dinozaur pe care o puteți debloca și utiliza într-un creator de dinozauri personalizat.

Aici nu există prea multe pericole reale, deoarece personajele se vor îndepărta de obicei de o amenințare, mai degrabă decât să se precipite cu capul în ea. Este surprinzător de greu să mori și aproape imposibil să obții un „joc”. Persistența și experimentarea contează mult mai mult aici decât reflexele rapide.

Acestea fiind spuse, jocul aderă la formula de bază LEGO, ceea ce înseamnă că are aceleași probleme ca multe alte jocuri LEGO. Multe dintre activități se simt mai degrabă ca o chiuvetă de timp decât ca o provocare, iar multe dintre obstacole vă pot ține câteva minute până când veți afla cu exactitate ce intenționează să facă dezvoltatorii. LEGO Jurassic World are și câteva erori, cum ar fi „încuietori moi”, unde un personaj se blochează undeva și ești obligat să repornești jocul înainte de a putea continua. Am avut parte de trei ori separate, în trei niveluri diferite.

LEGO Dimensions Review

Lifewire / Thomas Hindmarch

Grafică: Dinozauri LEGO adorabili și nu atât de adorabili

LEGO Jurassic World este un pic înainte de jocurile LEGO licențiate anterior, cum ar fi LEGO Lord of the Rings sau Marvel Super Heroes, datorită faptului că este mai recent. Este puțin mai frenetic și amestecat decât erau acele jocuri, păstrând totuși mult farmec și animație solidă.

Dacă nu altceva, jocurile LEGO vă oferă întotdeauna multe de făcut.

Multe dintre scenele mai faimoase ale filmelor sunt reproduse cu fidelitate și ușor ridicole fiind realizate în întregime cu LEGO-uri. Câteva dintre evenimentele amuzante de fundal includ lucruri precum un velociraptor care circulă pe o motocicletă mică.

În timp ce unele dintre cele mai adulți evenimente ale francizei de film se află încă în LEGO Jurassic World - cum ar fi moartea personajului lui Samuel Jackson în parcul original Jurassic - au făcut-o aici într-un mod G, aproape parodiat. Zora, asistenta lui Claire, suferă una dintre cele mai notorii scene de moarte de pe ecran din filmul original Jurassic World. Aici, soarta ei este un pic mai amabilă și a jucat aproape pentru râs, mai ales când vezi scena finală câteva niveluri mai târziu. În ciuda tonificării seriozității, copiii mici pot fi ușor deranjați.

Cele mai bune 10 jocuri pentru copii Xbox One din 2020

Lifewire / Thomas Hindmarch

Preț: o valoare solidă pentru banii dvs.

O nouă copie digitală a LEGO Jurassic World vă va oferi 19.99 USD (MSRP). Dacă nu altceva, jocurile LEGO vă oferă întotdeauna multe de făcut. Bucla de joc ar putea fi de bază, dar este suficient pentru a vă menține pe dvs. și copiii voștri distrați în după-amiezile lungi și în weekendurile ploioase, mai ales cu activități secundare precum cursele din „Jurassic World”.

Lifewire / Thomas Hindmarch

Competiție: dinozauri sau LEGO?

Deoarece proiectele lui Steven Spielberg tind să fie, există o mulțime de spinoff-uri „Jurassic Park”, în special în lumea jocurilor video. Cel mai recent este „Evolution”, un simulator de afaceri care vă permite să vă proiectați și să vă construiți propriul Jurassic Park, complet cu dinozauri de expus. Ar putea fi un pic plictisitor pentru copiii mai mici, dar are multă dragoste pentru modelele sale de dinozauri și ar putea fi o cutie de nisip distractivă pentru ei în care să se joace.

O altă opțiune, pentru copiii mai mari și adolescenții, este Telltale's Jurassic Park: The Game din 2011, care este stabilită în timpul evenimentelor filmului original din 1993. La fel ca în cazul tuturor jocurilor Telltale, acesta este un joc de aventuri bazat pe alegeri, cu dialog intens, în care alegeți deciziile și reacțiile personajelor dvs. primare la evenimentele lor. Poate fi lent și merge foarte mult pe o cale fixă ​​- alegerile tale au un obicei prost să conducă întotdeauna la aceeași concluzie, indiferent de ceea ce alegi - dar jocurile în stil Telltale sunt scrise cu abilitate și pot fi distractive pentru prima dată prin.

Dacă construcția LEGO te-a atras pe tine și pe copiii tăi, LEGO te-a acoperit pe larg. Există o duzină de jocuri cu licență LEGO acolo, variind de la Lordul Inelelor la super-eroi Marvel și DC, până la filmul LEGO, toate care se ciocnesc în frenezia colecțională LEGO Dimensions, bazată pe joc. Până când vei rămâne fără jocurile LEGO pentru copilul tău, ei vor fi depășit sau vei rămâne fără bani.

LEGO Marvel Super Heroes Review Verdictul final

Dacă te apucă, nu se va lăsa o vreme

Seria Jurassic Park nu este cea mai populară proprietate adaptată vreodată de LEGO, dar există multe aici pentru copiii care iubesc dinozaurii, secvențele de urmărire și, bine, LEGO-urile. Câteva erori și formula tipică sunt unele dezavantaje, dar nu este suficient pentru a reduce toată experiența.

Specificații

• Nume produs LEGO Jurassic World

• Marca produsului TT Fusion