.ztmp Extensie de fișier
Tip fișierSteam Compressed Game Resource File
Dezvoltator | Valve |
Categorie | Fișiere de joc |
Format | Binary |
.ZTMP numărul opțiunii
Resursa de joc stocată de Instrumentul de actualizare a serverului Half-Life (HLDS), o aplicație server de rețea utilizată pentru găzduirea fișierelor de jocuri; conține un fișier comprimat, cum ar fi o hartă de jocuri, un fișier audio sau alte date de joc; utilizate de clienții jocului pentru descărcarea automată a actualizărilor și a conținutului personalizat în mediile de jocuri găzduite în mai multe jocuri.
HLDS creează fișiere ZTMP atunci când clienții solicită resurse de joc. Fișierele ZTMP sunt comprimate o dată și stocate pe server pentru toate solicitările ulterioare. După descărcarea unui fișier ZTMP, clientul de joc îl decomprima automat înapoi la fișierul original. Utilizatorii pot dezactiva opțiunea de comprimare din fișierul de configurare a serverului, astfel încât să nu fie create fișiere ZTMP. Când HLDS creează fișiere ZTMP, el adaugă extensia ".ztmp" la fișierul existent. De exemplu, atunci când comprimăm un fișier hartă Valve .BSP , HLDS creează un fișier nou cu extensia de fișier compus ".bsp.ztmp". Fișierele ZTMP sunt create cu un algoritm de comprimare a supapelor.
NOTĂ: HLDS nu recunoaște fișierele de jocuri actualizate. Prin urmare, dacă un fișier de joc a fost actualizat, fișierul ZTMP corespunzător ar trebui să fie șters, astfel încât HLDS să recreeze un nou fișier ZTMP data viitoare când fișierul de joc este solicitat de un client de joc.