Paint 3D este destul de simplu când vine vorba de deschiderea imaginilor, iar instrumentele de pictură sunt ușor accesibile și ușor de personalizat înainte de utilizare.
Când introduceți o imagine, indiferent dacă este o fotografie 2D sau un model 3D, vi se oferă flexibilitatea de a o utiliza imediat cu pânza curentă pe care o aveți deja deschisă. Acest lucru este diferit de deschiderea fișierului în mod normal, care vă va începe cu o nouă pânză separată.
Odată ce aveți obiectele dorite pe pânză, puteți folosi pensulele încorporate și alte ustensile de vopsit pentru a vopsi direct pe modelele dvs.
Puteți insera imagini 2D pe care doriți să le convertiți în 3D (sau să rămâneți în 2D), precum și să inserați modele 3D deja realizate fie de pe propriul computer, fie din biblioteca 3D.
Introduceți imagini locale 2D sau 3D
-
Accesati Meniu butonul din partea stângă sus a Paint 3D.
-
Alege Insera.
-
Selectați fișierul pe care doriți să îl importați în pânza pe care o aveți deschisă în prezent.
Puteți importa o mulțime de tipuri de fișiere, atât imagini 2D, cum ar fi fișiere PNG, JPG, JFIF, GIF, TIF / TIFF și ICO, precum și 3MF, FBX, STL, PLY, OBJ, GLB și alte modele 3D.
-
Alege Deschis.
Inserați modele 3D online
-
Alege 3D bibliotecă din meniul de sus din Paint 3D.
-
Căutați sau căutați obiectul pe care doriți să îl utilizați.
-
Selectați-l pentru a-l importa imediat pe pânza dvs.
Cum să pictezi modele în Paint 3D
Toate pensulele și opțiunile corespunzătoare sunt disponibile prin Perii fila din partea de sus a programului. Acesta este modul în care pictați orice, indiferent dacă completați liniile imaginii 2D sau adăugați o strop de culoare unui obiect 3D pe care l-ați construit.
Alege instrumentul corect care servește scopului pe care îl urmărești. Iată o descriere a fiecăruia care vă poate ajuta să alegeți cea potrivită pentru scenariul dvs.:
- Marker: Marcatorul are o cursă uniformă oriunde este folosit și are un aspect curat și complet. Este similar cu instrumentul pix pix, cu excepția faptului că va sângera părți ale culorii în pixeli din apropiere pentru o abordare mai ușoară. Pixelii învecinați care nu sunt la îndemână sunt ușor colorați.
- Stilou de caligrafie: Acest instrument funcționează așa cum v-ați aștepta să funcționeze un stilou de caligrafie. Efectul său seamănă mult cu marcatorul, cu excepția faptului că grosimea loviturilor se schimbă pe măsură ce accelerați și încetiniți mișcarea stiloului.
- Perie de ulei: Instrumentul pentru perii de ulei oferă un aspect adevărat de perie. Are un efect „mai gros” și mai pixelat, care ascunde imaginea de fundal mult mai mult decât markerul.
- Acuarelă: Utilizați pensula acuarelă dacă aveți nevoie de un efect în care culoarea să fie slabă pe unele zone, dar mai închisă pe altele. Este foarte ușor să întunecați culoarea pensulei de acuarelă prin simpla periere pe aceeași zonă de mai multe ori. Este similar cu instrumentul pentru spray spray, cu excepția faptului că marginile nu sunt la fel de moi.
- Pix pix: Pixul pix arată aproape identic cu markerul, cu excepția faptului că, spre deosebire de marker, colorează întregul pixel la care ajunge. Acest lucru creează un aspect foarte uniform, care nu sângerează nici măcar puțin în niciun alt pixel, ceea ce provoacă de fapt margini rigide, dar, de asemenea, face mai ușor să pictezi rapid lângă linii solide.
- Creion: Creionul este ideal pentru un aspect cu mâna liberă, deoarece se întinde doar între 5 px și 10 px.
- Radieră: Guma de șters, în ciuda numelui său, nu șterge ceea ce ați desenat deja, astfel încât părțile modelului să revină la o stare anterioară (utilizați Istorie pentru asta). În schimb, elimină orice personalizare a modelului, păstrând în același timp obiectul intact, util pentru a începe de la zero, fără niciun design sau culoare.
- creion: Creionul are un aspect cremos, aproape umed. Marginile sunt similare marcatorului prin faptul că pixelii din apropiere sunt parțial opaci, dar este diferit în interiorul liniilor, deoarece chiar și centrul contururilor nu sunt complet colorate (cu excepția cazului în care le colorați peste ele de mai multe ori).
- Spray: Acest instrument seamănă foarte mult cu pensula pentru acuarelă, cu excepția faptului că puteți ține apăsat într-un singur loc pentru a umple spațiul cu mai multă culoare, la fel ca o cutie cu spray real. Marginile sunt moi ca markerul.
- Umple: Instrumentul de umplere este un mod rapid de a umple o zonă cu culoare. Reglați setarea de toleranță pentru a determina cât de mult din imagine ar trebui să fie colorat. O valoare mai mică, cum ar fi 0%, va completa doar o mână de pixeli în jurul locului în care alegeți, în timp ce ceva mai mare, cum ar fi 5%, poate umple o zonă mică ca un cerc, iar 100% va schimba culoarea întregului obiect.
Pe măsură ce măriți imaginea 3D, părți ale acesteia vor deveni ascunse sau nu vor fi ușor accesibile. Utilizați butonul de rotație pe axa y din partea de jos a obiectului pentru a ajunge la diferite zone pe care le puteți picta.
Toleranță și opacitate
Fiecare instrument, în afară de Fill, vă permite să reglați grosimea pensulei, astfel încât să puteți controla câte pixeli ar trebui să fie colorate simultan. Unele vă permit să alegeți o zonă cât mai mică de 1 px pentru a le colora la fiecare lovitură.
Opacitatea explică nivelul de transparență al instrumentului, unde 0% este complet transparent. De exemplu, dacă opacitatea markerului este setată la 10%, va fi foarte ușoară, în timp ce 100% arată culoarea completă.
Efecte mate, lucioase și metalice
Fiecare instrument de artă din Paint 3D poate avea un efect de textură mat, lucios, metal plictisitor sau metal lustruit.
Opțiunile metalice sunt utile pentru lucruri precum aspectul ruginit sau cupru. Matte oferă un efect de culoare regulat, în timp ce textura lucioasă este puțin mai întunecată și creează un aspect mai strălucitor.
Alegerea unei culori
În meniul lateral, sub opțiunile de texturare, este locul în care selectați culoarea pe care ar trebui să o folosească instrumentul Paint 3D.
Alegeți oricare dintre culorile preselectate din meniul 18 sau alegeți o culoare temporară curentă alegând bara de culori. De acolo, definiți culoarea prin valorile sale RGB sau hexagonale.
Utilizați instrumentul pentru picurare pentru a alege o culoare din pânză. Acesta este un mod ușor de a picta aceeași culoare cu ceea ce există deja pe model atunci când nu sunteți sigur ce culoare a fost utilizată.
Pentru a crea propriile culori personalizate pe care să le utilizați mai târziu, alegeți Adaugă culoare. Puteți crea până la șase.