Principal : Extensii de fișiere : .uasset Fişier

.uasset Extensie de fișier

Tip fișierUnreal Asset File

Dezvoltator Epic Games
Categorie Fișiere de joc
Format N/A

.UASSET numărul opțiunii

Fișierul de active folosit de UnrealEd, un editor de nivel Unreal care vine cu Unreal Engine; conține un material, cum ar fi un nivel, material, animație, sunet sau sistem de particule utilizat în jocul Unreal Engine.

Mai multe informații

Activele se pot referi la diferite tipuri de conținut. Acestea pot fi nivele de joc, sisteme de particule, scripturi, materiale, secvențe cinematice, texturi, ochiuri statice, ochiuri scheletice, profile luminoase sau audio. De obicei, activele artistice sunt create în afara programului UnrealEd folosind instrumente precum Maya, 3ds Max sau Photoshop și apoi importate. În Browserul de conținut, arborele de instrumente afișează o listă de directoare în directoarele de conținut unde fișierele UASSET sunt localizate. Aici puteți salva, adăuga și șterge active. De asemenea, puteți deschide locația dosarului fișierului UASSET în Windows Explorer.

Programe care se deschid UASSET fișiere

Despre fișierele UASSET

Scopul nostru este de a vă ajuta să înțelegeți ce este fișierul cu extensia * .uasset este responsabil și cum se deschide.

Tipul de fișier Unreal Asset File, descrierile programelor pentru Mac, Windows, Linux, Android și iOS afișate pe această pagină au fost examinate individual și verificate de comanda FileExt. Ne străduim să obținem acuratețe de 100% și să publicăm doar informații despre formatele de fișiere pe care le-am testat și testat.

Comentarii recente

Anonim:
Hei! Vă mulțumim pentru că ați explicat mai multe despre extensia .uasset! Am început să mă joc puțin cu Unreal Editor și am vrut să văd cum sunt incluse și importate activele. Am reușit să le deschid fără probleme în program folosind metoda pe care ai detaliat-o. Mi se pare o extensie foarte versatilă pentru a face diferite tipuri de funcții. Mi-aș fi dorit doar ca aceste fișiere să poată fi editate direct de vreun software de proiectare integrat. Mă întreb cum reușește unreal să convertească aceste fișiere din formatul original în fișiere .uasset. Există vreo modalitate de a converti un fișier .uasset în extensia sa originală fără a pierde date? Vă mulțumesc mult pentru toate informațiile despre acest tip de fișier. Voi încerca să explorez mai mult funcțiile sale acum că știu ce poate face.