.mesh Extensie de fișier
Tip fișier1Godot Engine 3D Mesh File
Dezvoltator | Godot |
Categorie | Fișiere imagine 3D |
Format | Text and Binary |
Ce este MESH fișier?
Un fișier MESH este un model 3D creat de Godot Engine, un motor de joc gratuit și open source folosit pentru a crea jocuri 2D și 3D. Stochează informații despre un model 3D într-un format propriu similar formatului Object 3D Wavefront, dar include un antet personalizat cu metadate. Fișierele MESH sunt create când un utilizator importă un fișier .OBJ în motorul Godot ca obiect atunci când dezvoltă un joc.
Puteți importa un fișier OBJ în Godot Engine utilizând meniul Import 3D Mesh sau prin simpla mutare și plasare a unei scene, apoi selectați Import. Motorul Godot creează numai fișiere MESH când fișierele OBJ 3D Wavefront sunt importate în proiect. Dacă în Godot Engine este importat un fișier model .DAE , .GLTF sau .GLB , aplicația creează un fișier .SCN . Fișierele MESH generate de Godot Engine sunt plasate în folderul ".import" din directorul proiectului.
NOTĂ: Fișierele Godot Engine MESH au fost introduse odată cu lansarea versiunii 3 a lui Godot Engine. Au înlocuit fișierele .MSH , care sunt folosite în versiunea 2 a lui Godot Engine.
Linux |
|
Tip fișier23D Mesh Model
Dezvoltator | Medit |
Categorie | Fișiere imagine 3D |
Format | N/A |
.MESH numărul opțiunii 2
Format model 3D care stochează obiecte ca fișiere 3D "mesh"; creează o reprezentare digitală a modelelor geometrice utilizând o colecție de poligoane pentru a forma suprafața fiecărui obiect.
Fișierele MESH sunt utilizate de Medit, un program francez de vizualizare a modelelor științifice. Programul afișează rezultatele de calcul ale mecanicii legate de substanțele solide, fluide, termice, electromagnetism etc.
Windows |
|
Linux |
|
Macintosh |
|
Tip fișier3DirectX Mesh File
Dezvoltator | Microsoft |
Categorie | Fișiere imagine 3D |
Format | Binary |
.MESH numărul opțiunii 3
Plasă de model 3D utilizată de aplicațiile și jocurile DirectX; salvează plasa poligonală a unui model și este adesea folosită pentru redarea obiectelor de joc și a altor entități în jocurile 3D.
Windows |
|