Assassin’s Creed Identity Review

De la lansarea App Store în 2008, puține francize au văzut la fel de multe lansări pentru iPhone ca Assassin's Creed de Ubisoft. Studioul a lansat aproape orice fel de joc pe care ți l-ai putea imagina pe mobil, de la jocuri de cărți în stil de masă până la arene multiplayer. Există chiar și un mare joc de pirați care a recreat partea preferată a tuturor din Assassin's Creed IV: Black Flag - aventură în larg.

Multe dintre acestea au mers pe calea majorității jocurilor mobile mai vechi, dar, în ciuda numărului de versiuni pe care Assassin's Creed le-a văzut pe App Store, nu a existat niciodată un joc care să încerce să recreeze cu exactitate distracția ascunsă a originalelor consolei. Assassin's Creed Identity este primul joc care încearcă să remedieze această supraveghere și face un efort curajos - dar, în cele din urmă, ratează marca.

Lifewire / Miguel Co

Ce este?

Revenind la o epocă și localizare preferate (Renașterea italiană), jucătorii au pornit într-o serie de misiuni pentru a rezolva Misterul Ciorilor. Ne-am dori să vă putem spune mai multe despre poveste decât atât, dar, spre deosebire de un joc tradițional Assassin's Creed, în care trăiți povestea prin joc, narațiunea din Identitate este prezentată în descrieri de misiuni bazate pe text, lăsând jocul cu puțin mai mult decât sarcini precum „identificarea corbii” sau „asasinarea acestui personaj” pentru a transmite complotul.

Din păcate, acesta nu este singurul compromis care a fost făcut pentru fanii seriilor.

În timp ce Assassin's Creed Identity face tot posibilul să recreeze ascunderea, urcarea și uciderea furtunată pentru care este cunoscută franciza, jocul se simte considerabil dezlipit de omologii săi de pe consolă. În loc să trebuiască să-ți dai seama de cel mai bun mod de a urca într-o clădire, de exemplu, vei purta pur și simplu degetul mare către un perete, iar asasinul tău își va escalada automat drumul spre vârf. Asasinați un gardian în plină zi și veți putea să vă îndepărtați dezinvolt 90% din timp. (Celelalte 10% va trebui doar să înjunghie orice gardian care te-a văzut, care ia toate cele două butoane sau scapă pe un acoperiș și așteaptă până când căldura se stinge, ceea ce pare să dureze 10-20 secunde).

Este distractiv?

Zonele nu sunt teribil de mari, iar misiunile nu sunt teribil de interesante. Acesta este un joc de căutări directe de ucidere, misiuni de escortă și jocul serviciului poștal Renaissance. Oferind un design bazat pe nivel, mai degrabă decât o singură lume deschisă, jocul înclină mai mult spre sensibilitățile mobile - ceea ce este apreciat -, dar în cele din urmă reduce distracția de descoperire care vine cu majoritatea jocurilor Assassin's Creed.

Misiunile se simt uneori un pic mai cărnoase, a cincea misiune, „Lanțurile rupte”, rămânând un favorit personal. În acest caz, trebuia să eliberăm un prizonier care era ținut în oraș, dar pentru a face acest lucru trebuia să evităm privirea gardienilor obișnuiți în timp ce găseam căpitanii pe care să-i putem mitui. Misiuni de acest gen au susținut un adevărat entuziasm și au ajutat într-adevăr o mulțime de abilități de bază ale jocului să se reunească în moduri îngrijite. Dacă toată identitatea Assassin's Creed Identity ar fi simțit așa, credem că ar fi fost într-adevăr la ceva.

După un timp, însă, chiar și deschiderea fiecărei misiuni ar putea fi o durere. Accesul este legat de nivelul dvs. actual și, deși pur și simplu finalizarea misiunilor ar duce la suficient XP pentru a crește nivelul în primele etape, destul de curând ne-am găsit fără experiența necesară pentru a debloca următoarea parte a poveștii. Aceasta înseamnă să vă întoarceți în misiuni anterioare sau să participați la „contracte” simple care vă oferă o singură sarcină de îndeplinit și care, de obicei, pot fi încheiate în mai puțin de un minut.

Ușor pe ochi

Ceea ce îi lipsește în joc, Assassin's Creed Identity îl compensează în imagini. App Store are o mulțime de jocuri superbe, dar nu se poate nega că Assassin's Creed Identity ar putea face o pretenție serioasă la tron. Există momente în care mediile arată îngrozitor de aproape de direcția de artă Assassin's Creed II care le-a inspirat. Pe scurt, dacă sunteți în căutarea unui joc care să spună „și jocurile mobile sunt superbe!”, Nimeni nu s-ar certa cu dvs. după ce le-ați arătat Assassin's Creed Identity.

Și totuși, chiar și aici, s-au făcut unele compromisuri ciudate. Misiunile sunt de obicei întâmpinate cu recompense de echipament nou, dar echiparea acestora schimbă doar statisticile personajului tău, niciodată aspectul lor. În 2016, ne-ar fi greu să găsim un alt joc mobil cu buget mare, care să nu-ți dea acea lovitură de ego plăcută de „uite cât de mișto este personajul meu acum pentru că i-am făcut așa!” Iar interfața cu utilizatorul se simte uneori foarte aglomerată, ceea ce poate face ca întreaga experiență să se simtă ciudată - atât de mult încât am declanșat meniul Opțiuni de o jumătate de duzină de ori în mijlocul jocului, fără să știm chiar cum am făcut-o.

Mai mulți bani, te rog

Assassin's Creed Identity este un joc premium pentru iPhone cu un preț premium, dar nu a fost întotdeauna așa. Jocul a fost lansat pentru prima dată pe anumite piețe cu aproape doi ani înainte de lansarea sa finală - și în acele zile, a fost o experiență free-to-play.

Există și alte jocuri care au făcut cu succes tranziția de la lansarea soft-free-to-play la lansarea plătită în întreaga lume, dar sunt puține și distante. Hitman: Sniper este un bun exemplu de când funcționează bine. Assassin's Creed Identity nu este.

Deși nu există temporizatoare de energie care să vă limiteze progresul în Assassin's Creed Identity, există mai multe lovituri și memento-uri că puteți cheltui bani reali pentru a obține un pic mai mult din ceea ce doriți. Forjarea armelor nu necesită doar obiecte vechi pentru a le distruge; va trebui să cheltuiți moneda în joc. Vrei un slot pentru un al doilea asasin? Veți avea nevoie de o tonă de monedă în joc și aici. Sau poate doriți doar să cheltuiți acel nou punct de abilitate pe care l-ați câștigat: să sperăm că aveți suficientă monedă asociată pentru a cumpăra abilitatea dorită.

Vorbește foarte mult despre joc că are chiar și mai multe monede.

Acest lucru este în regulă în lumea jocurilor gratuite, dar majoritatea consumatorilor ar spera că un joc pe care l-au plătit pentru a-l descărca s-ar mulțumi cu banii pe care i-au investit deja. Simțirea zidului artificial al „monedei insuficiente” atunci când aveți toate celelalte componente este un sentiment brutal în orice joc - și dacă este un joc pe care l-ați plătit deja, este de-a dreptul păcătos.

Îl cumpăr?

Assassin's Creed Identity nu este un joc rău, dar nici unul deosebit de bun. Are aspectul unui joc adecvat din seria Assassin's Creed și încearcă din greu să imite jocul, dar nu se poate nega că sufletul francizei se simte cumva absent. Cu misiuni mai scurte, joc redus și obiective mai simple, se simte mai mult ca o machetă pe care cineva ar putea să o folosească pentru a explica Assassin's Creed decât pentru un joc adecvat în franciză.

Se poate juca și devine interesant pe părți, dar fanii seriei vor fi, fără îndoială, frustrați de limitările sale.

Assassin's Creed Identity este disponibil pe App Store.